FAQ

Jak wyszukać interesujący mnie produkt?

Jak złożyć zamówienie?

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Czy mogę kupić towar detalicznie?

Gdzie mogę sprzedawać towar od likwidatora?

Jaką minimalną ilość towaru mogę kupić?

Skąd likwidator ma zdjęcia i opisy produktów?

Jak powstają palety? Czy pracownicy sortują towar?

Przy dużej skali likwidacji towar nie jest ręcznie sortowany. Produkty są grupowane automatycznie na podstawie kodów dostarczonych przez największą platformę sprzedażową, a następnie umieszczane na paletach według kategorii.

 

Rejestracja

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu przejść do sekcji „edycja danych”.