FAQ
Jak wyszukać interesujący mnie produkt?
Produkt można odnaleźć za pomocą wyszukiwarki umieszczonej na górze sklepu, wystarczy wpisać w nią interesująca frazę lub kod produktu. Drugim sposobem jest wyszukiwanie przez pasek menu i nawigację po kategoriach.
W celu złożenia zamówienia dodaj produkty do koszyka, następnie wybierz interesującą formę płatności oraz metodę dostawy. Uzupełnij podstawowe dane adresowe i potwierdź formularz zakupu.
Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż hurtową. 100% towaru trafia do odbiorców hurtowych.
Gdzie mogę sprzedawać towar od likwidatora?
Produkty z likwidacji nadają się doskonale do sprzedaży na platformach sprzedażowe, w sklepach stacjonarnych, podczas transmisji na żywo na mediach społecznościowych oraz na giełdach towarowych.
Minimalna ilość towaru, jaką można zakupić, to jedna paleta, bez względu na wartość znajdujących się na niej produktów.
Skąd likwidator ma zdjęcia i opisy produktów?
Likwidator otrzymuje szczegółową specyfikację transportów przybywających do ich magazynów. Dzięki oprogramowaniu partnera technologicznego oraz integracji z API, na podstawie kodów ASIN możliwe jest przygotowanie szczegółowych specyfikacji z poglądowymi zdjęciami oraz opisami produktów w języku polskim. Jeśli planujesz dalszą odsprzedaż, możemy przygotować specyfikację w dowolnym języku.
Jak powstają palety? Czy pracownicy sortują towar?
Przy dużej skali likwidacji towar nie jest ręcznie sortowany. Produkty są grupowane automatycznie na podstawie kodów dostarczonych przez największą platformę sprzedażową, a następnie umieszczane na paletach według kategorii.
Rejestracja
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć sekcję "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu przejść do sekcji „edycja danych”.